مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-30پزشكي

راه اندازی برونکوسکوپی و «SCU» در بیمارستان انزلی


رییس بیمارستان شهید بهشتی انزلی گفت: برای اولین بار در سیستم دولتی در شهرستان های استان برونکوسکوپی در این بیمارستان راه اندازی شده و فوق تخصص ریه در بیمارستان جهت ویزیت بیماران مستقر شده است.

- دکتر مرتضی فلاح کرکان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور میانگین و با توجه به آمار ماهانه 9300 نفر به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی مراجعه می کنند لذا شهروندان از مراجعه غیرضروری به اورژانس پرهیز کنند تا بیماران واقعی بتوانند در اسرع وقت از خدمات بیمارستانی و پزشکی بهره مند شوند.

وی درخصوص علل تمایل شهروندان به اورژانس بیمارستان جهت دریافت خدمات پزشکی در مقایسه با کلینیک ها و سایر مراکز درمانی، گفت: شاید یکی از این دلایل بحث هزینه ای باشد که در این واحد قیمت ها به صرفه تر از کلینیک ها و مراکز خصوصی است.

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی افزود: با توجه به کمبود برخی داروها و عدم عرضه به صورت آزاد در داروخانه ها، شهروندان به بیمارستان مراجعه می کنند تا با تجویز پزشک بتوانند دارو را از داروخانه بیمارستان بگیرند.

فلاح یکی دیگر از علل مراجعه به اورژانس بیمارستان را در دسترس بودن آزمایشگاه و رادیولوژی عنوان و تصریح کرد: در صورت نیاز به این واحدها در همان محل بیمارستان خدمات مربوط به این حوزه به بیماران انجام می شود؛ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی برونکوسکوپی و «SCU» در بیمارستان انزلی

راه اندازی برونکوسکوپی و «SCU» در بیمارستان انزلی